I mandags kunne vi genåbne en forbedret udgave af Min Konto og de første medlemmer har allerede registreret sig. Hvis du endnu ikke har fået det gjort, så er dette din påmindelse om dette.
Er det første gang du hører om dette? Eller er du i tvivl om hvorfor en registrering i Min Konto er en god ide? Så læs vores artikel her.
Får du fejl ved log in?
I registreringsprocessen kan du møde en fejlmeddelelse, hvis vores oplysninger om dig ikke stemmer overens med dine oplysninger i Folkeregistret. Vi sammenligner vores data med Folkeregistret for at sikre, at vores medlemsoplysninger er korrekte og opdaterede.
For at få adgang til Min Konto skal dine oplysninger være 100 % identiske med dem i Folkeregistret. Får du en fejlmeddelelse send en mail til support@danskhv.dk med dine præcise oplysninger, præcis som de er registreret i Folkeregistret. Herefter sørger vi for at dine oplysninger bliver opdateret og du vil få adgang til Min Konto.
Vi opdaterer løbende løsningen og nogle problemer kan der forfor afhjælpes ved at opdatere din browser. Luk browservinduet ned og start forfra.
Det er vigtigt at dit kontonummer skrives korrekt. Præcis som det står på din faktura. Alle tal skal med, også hvis nummeret starter med "0". (se eksempel)
Vi arbejder så hurtigt vi kan for at bearbejde din henvendelse, men forvent et par dages svartid.