Automatisering af startlister er nu fuldt udrullet for trav

– galop er næste skridt

Efter en vellykket testperiode er vores automatiserede startlister til hesteejere nu fuldt implementeret for travsporten.

Det betyder, at alle registrerede travhesteejere i Min Konto fremover automatisk bør modtage en e-mail med startoplysninger, så snart deres hest er meldt til løb.

Vi håber at denne automatisering sparer tid da det fjerner behovet for at holde øje med startlister manuelt.

Den automatiserede startliste ser således ud, og bør nu ramme alle travhestejere

Modtager du ikke en mail?

Vores testperiode har vist, at vi allerede nu når næsten alle travhesteejere.


For de få, der ikke modtager en mail, skyldes det typisk et forhold, der skal rettes manuelt. Derfor opfordrer vi til at skrive til os på support@danskhv.dk, så finder vi årsagen og retter den.


Du kan måske også selv løse problemet. Ofte kan manglende mails skyldes, at e-mailadressen i Min Konto ikke er korrekt. Vi opfordrer derfor alle travhesteejere til at logge ind og tjekke deres oplysninger hvis deres startliste udebliver, så automatiseringen kan fungere optimalt. 

Særligt for galopsporten

Vi arbejder på at tilpasse Min Konto til galopsporten, så systemet kan levere startoplysninger lige så præcist som for trav, og stille de ønskede services til rådighed. 


Indtil den løsning er klar, kan vi desværre ikke garantere alle galophesteejere automatiseringen af startlisten. 


Vi sigter mod at være klar til en fuld udrulning i september og melder ud, så snart vi er i mål. Indtil da beder vi galopfolket om at væbne sig med tålmodighed – arbejdet er i gang, og vi vil sikre, at platformen bliver optimal fra dag ét.