Dansk Hestevæddeløb

Mobile navigation
Billede fra Derby25-reklameFoto: Derby25.

Massiv eksponering af Derby25

Derby25 TVC
Del artiklen:Sharing - FacebookSharing - Twitter
15. august 2019 16:40

Med lanceringen af en række betting-shops, tv-kampagner og succesfulde puljespils-garantier er Danmarks nye hestespilsprodukt, Derby25, på rekordtid blevet synlige på flere platforme. Direktør Henrik Friis glæder sig over den gode modtagelse.

Af Claus Juncker

Op til næste uges derbyweekend får den markedsføringsmæssigt på alle tangenter for hestespilsproduktet Derby25. Ud over at være synlige på egne platforme og med et eventcrew i derbyweekenden, som Derby25 er sponsor for, toner Peter Frödin i skikkelse af den tyske schlagerfigur Franzi25 frem på både de sociale medier og i en lang række af tv-spots.

Franzi25-figuren repræsenterer i en overordnet kampagne hele 25-familien, der også byder på sportsbetting og casino, men her i de sidste 14 dage op til derbyet vil der også være tv-spots hos alle større tv-udbydere med specielt fokus på Derby25 (se reklame længere nede).

Franzi25-kampagnen adskiller sig markant fra, hvad man tidligere har set af markedsføring fra andre spiludbydere. Og det mærker man hos 25syv, at der er taget godt imod.

  - Alle vores konkurrenter har fokus på sporten og det nørdede. Det vil vi skabe en modvægt til med et sjovt og positivt univers. Det passer med budskabet om, at det skal være sjovt at spille på vores produkter, forklarer 25syvs direktør, Henrik Friis.

Tv-reklame fra Derby25. 

Fokus på retail-butikker og produktforbedringer

Sideløbende med Franzi25-kampagnen kan 25syv glæde sig over åbningen af i alt 40 betting-shops med Derby25 som det primære produkt. Ikke at antallet af retail-butikker er afgørende for Henrik Friis. Han betoner, at man i sit forhandlernet i langt højere grad satser på kvalitet end kvantitet.

Både i retail-butikkerne og på Derby25.dk-platformen har man fokus på kundeoplevelsen. Begge steder vil man ifølge direktøren løbende opleve produktforbedringer henover efteråret. Men ikke bare spilprodukterne udvikler sig. Det gør butikken i det hele taget.

  - Vi har en rigtig god tilgang af kunder og det udvikler sig positivt hele tiden, fortæller en optimistisk Henrik Friis.

Vi bruger cookies for at forbedre din oplevelse samt vurdere brugen af de enkelte elementer på danskhv.dk. På dette website bruges cookies til statistik og personalisering af indhold og annoncer. Ved fortsat brug af websiden godkender du cookiepolitikken. Læs vores cookie- og privatlivspolitik ved at klikke her.

Læs mere